[LINUX:5669] Re: Modem ve Dos support!!

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Tue, 27 Apr 1999 22:20:23 +0300 (EET DST)

Icap ederse yaparlar ancak bu klasik bir ayakoyunu. Modemlerinin sadece
windows altinda calismasini istiyorlar. Mesele, modemi degil windows'u
kullandirmak. Bu yuzden de, modem ureticisi donanimi hakkinda hicbir bilgi
saglamiyor. Normalde liux altinda yazilan suruculerin hepsi, donanim
ureticilerin, cekirdek gelistiricilere gerekli dokumantasyonu saglamasi
ile olusturulmus seylerdir.

Bu arada Apache 56K PCI modemimin modelini soranlara halen kesin cevap
veremiyorum. Icini acip bakmam lazim, su anda da onu yapamiyorum. Ancak,
soyle bir test mumkun: Eger modeminiz windows altinda Stardart 28.800
surucusu ile COMX lerden biri altinda calisiyorsa, linux altinda da
calisir. Bendeki Apache'nin ilk 56K PCI modellerinden birisi. Haydi, kolay
gelsin.

kursat