[LINUX:5660] Re: 3C905B-TX Ethernet Karti & Turquaz

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Tue, 27 Apr 1999 20:19:15 +0300 (EET DST)

2.2.5 ve yukarisi (tercihen 2.2.6) kernel derle. Ya da 2.0.36.
Bu ikisinden rahatca tanittim. Ancak belirteyim, bas belasi kartlardan
biridir, SCO'nun UnixWare'inde, NT'de tatitmakta cok zorlandim. bir tek
linux duzgun tanitildi.

Kolay gelsin.