[LINUX:5602] Re: cernobil virusu

selamlar (pasha@artemis.efes.net.tr)
Tue, 27 Apr 1999 02:05:44 +0300 (EET DST)

>Hangi universite orasi acaba?

benim çalıştığım birimde de 5-6 tane ,yazışmaların sıklıkla yapıldığı,
bilgisayarda vardı. Ayın 2-3 ü gibi şe başlamıştık ve 10 unda bunu
farkettik, yazışmaların yapıldığı yerler uyarıldı ama anlaşıldı mı?
sanmıyorum :) Ben bu cih konusunda şanslıydım, data kaybına uğrayanlar
içinse önemli bir konuyu hatırlatmak isterim.
madem datalarınız bu kadar önemli neden yedeklemiyorsunuz? Bu listede pek
çok defa bu olay anlatıldı yazıldı (umarım listeleri karıştırmıyorumdur)
linux de kalın, farkı yaşayın...
kolay gelsin