[LINUX:5598] Re:

BAHADIR ARMAGAN (armagan1972@geocities.com)
Tue, 27 Apr 1999 01:43:59 +0300 (EET DST)

Bios'u degistirmesine gerek yok, ancak calisan ayni tip bir bilgisayara ihtiyaci
var. Soyleki:
bios'u yazan programlar var(sonucta bios bir yazilim hatta istetim sistemi).
senin ana karta uygun bios'u karti ureten firmanin sitesinden cekersin. sonra da
iki makinanin bios entegrelerini yer degistirip bios'u ucuk olan entegreye
bios'u yazarsin. islem tamam.
soylemesi kolay ama yapmasi da mumkun. isallah benim de basima gelmez.
BAHADIR ARMAGAN