[LINUX:5536] Re:

Murat Senturk (senturkm@beyu.edu.tr)
Mon, 26 Apr 1999 15:31:55 +0300 (EET DST)

CIH biosa fiziksel olarak zarar veriyor. o yuzden biosu degistirmen gerekecek
sanirim.
bios anakart uzerinde bir entegredir. onu yenisiyle degistirmen gerekir.

ben bugun alti adet makinanin biosunu degistirecegim
elimdeki eski bordlardaki bioslari (ayni tip olanlari) virusun ucurdugu
bordlara takacagim.

umarim olur.
hepimize kolay gelsin

--
M.Murat Senturk

Beykent University Ph (0): (90-212) 872-6437 /198 Computer Center Beylikduzu, B.Cekmece, ISTANBUL