[LINUX:5527] Re:

Melih Fidan (melih@medyatext.com.tr)
Mon, 26 Apr 1999 13:54:02 +0300 (EET DST)

Ozan Ozkara wrote:

> arakdaslar CIH virusu basimizi yakmis durumda bizim sirkette 2 makina
> goctu Semra Kandemir in makinasinda da ayni sorun var her ayin 26 sinda
> attive oluyo makinalari calisanlar bugun gun icersinde en az iki gun
> makinalarini kesinlikle reboot etmesinler..............
> CIH virusu partition table uzerindeki partition table in address bandwith
> ini degistiriyor dolayisi ile alet kendini bulamiyor ve disk failure
> aliyosunuz......... herkez norton anti virus for 5.0 bir sekilde temin
> etsinler cok sikisanlara ben temin edebilirim..................
> [...]

:))
Arkadaslar benim makineye bisi olmadi acaba linux kullandigin icin
olabilirmi ?
saka bir yana gercekten problem buyukmus buyuk sirketlerde nasibin
almis,
logosoft baska bir programdan bahsetti, network Asossec.
total diye bir programi 5 licence dan asagi vermiyorlar :))
85 usd x 5

melih