[LINUX:5513] Re: Login Problem aciklamasi...

Fatih Kaan ERDOGAN (fkaan@hotmail.com)
Mon, 26 Apr 1999 10:28:21 +0300 (EET DST)

Yaw ne adamsin bea, insan biraz kibar olur. root olarak baglanamiyoruz
problem orada. Bilmiyorsan susta adamin canini sikma bari. Bu kadar
insan kibarca cevap veriyor...
Sen Linuxtan once insan olarak davranmayi ogren.
Senin gibiler sayesinde insanin calisma zevki bile kaciyor.

Not: Sorun pass. ile ilgiliymis. Yardimlari icin tum arkadaslara
tesekkur ederim.