[LINUX:5492] Re: PNP Modem

ONUR KUCUK (okucuk@yahoo.com)
Sun, 25 Apr 1999 16:57:23 +0300 (EET DST)

--- Ali Bayindir <abayindir@mailcity.com> wrote:
> Turkuaz 1.0.3
> Kernel 2.0.34
> Sorun: Boca Reseach 33,600 ACF Plug&Play modemi tum
> ugraslarima ragmen tanitamadim. Win98 modemi COM3 de
> goruyor ama Communication Ports kisminda sadece COM1
> ve COM2 var. Bu nasil is, bir turlu anlayamadim bu
> modemi.
Bu bir sorun degil , daha cok windows'un ifade hatasi
bence ). Ports kisminda , sizin biosunuzda tanimlanmis olan , ve
bilgisayarin disaridan bir kablo baglantisi ile (external modem ,
printer , etc ) iletisim kurabilecegi veri yollari gorunur . Yani Com3
vardir , ama ports da gorunmez :) ( yani o da iletisim portu degil mi ?
, bence gorunmeli )