[LINUX:5483] Re: pci modem

ilker manap (ilker@cs.kou.edu.tr)
Sat, 24 Apr 1999 23:01:42 +0300 (EET DST)

Gecenlerde modemimi degistirdim.
PCI modemlerin sorunlu oldugunu biliyordum..
Bu nedenle hangi modemi almamam gerektigini biraz arastirdim..
Asagidaki sayfada , hangi modemlerin linux'ta calisacagi , hangilerinin ise
sadece windows altinda calisacagina dair uzun bir liste var..

Ama PCI modemlerin cok buyuk bir kismi (hemen hemen %99 diyebilirim) softmodem ya
da winmodem dedikleri turden.

Bu yuzden yeni modem alacaklarin asagidaki adresteki listeyi incelemesi cok
faydali olacaktir..

http://www.idir.net/~gromitkc/winmodem.html