[LINUX:5473] Re: redHat +acil

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Sat, 24 Apr 1999 11:14:32 +0300 (EET DST)

secure shell'in onunla alakasi yok bildigim kadariyla. Secure Shell,
encrypte edilmis sekilde iletisim sagliyor, telnet ile.

Sizin sorunuzu cevabi verilmis durumda. ulaşılmasını istemediğiniz
directorylerin haklarını kapatacaksınız bu kadar basit. ayrıca,
dediğiniz biraz saçma, kullanıcı şuraya buraya geçemesin diye /usr /etc
yi kapatırsanız oraları okuması gereken (login, mail, bash falan filan)
türündeki programlara erişim haklarını da kapatmış olursunuz. Bu kadar
güvenliğe düşkün iseniz, kullanıcının çalıştırabileceği programları bir
directory de toplayın.