[LINUX:5444] Re: Xwindows veya grafik...

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Fri, 23 Apr 1999 03:25:17 +0300 (EET DST)

Muhtemelen

startx

isinizi gorur. Mandrake kuran biri olmadigim icin bilmiyorum.
Ancak, mandrake kurulmasi hakkaten kolay olmali ki acikcasi mandrakeyi
yapanlari takdir hissiyatimin doruklarinda karsiladim !

Yani, inanilmaz, daha ne deyim, root olarak login olunacagini bilmeden
linux kurmak, grafik ortamlara girmek ... Nerde o eski uc saat ugrastiran
XF86Config dosyalari, refresh ayarlari, bilmem ne.

saygilar.

kursat