[LINUX:5443] Re: redHat +acil

zafer (zafer@prizma.net.tr)
Fri, 23 Apr 1999 03:18:23 +0300 (EET DST)

-----Original Message-----
From: Devrim SERAL <devrim@tef.gazi.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 22 Nisan 1999 Perşembe 21:25
Subject: [LINUX:5412] Re: redHat +acil

>netconfig ile degistir...

redhatta boyle bir komut yok
>Yada /etc/sysconfig/network icindeki HOSTNAME kismini degistir..

bu sekilde oldugunu buldum man hosts da herhangi bir sey yazmadigi icin zor
oldu

>Sorunu tam olarak desifre edemedim ??!! Ne demek istiyorsun..
>Baska directorylere girmemekle neyi kastediyorsun.. ssh ile ne alakasi
>var..!! Ne yapmak istiyorsun?
/home/zafer, /home/berber

zafer gidipte berber in dizinine girmesin bunu chmod la duzenlememi soyledi
arkadas ama tektek her user icin ugrasmak biraz kasmaz mi ?
secureshell diye bir program var bu ve benzeri seyler icin kullaniliyo ama
pek bir etkisi olmuyormus galiba
Saygilar
Zafer