[LINUX:5401] Re: redHat +acil

Alchemist The GREAT (altug@likom.com.tr)
Thu, 22 Apr 1999 20:16:25 +0300 (EET DST)

Ikinci soruya cevap...

chmod denediniz mi? Bununla kullanıcı dizinlerine erisim haklarini
duzenleyebilirsiniz.

Eger kullanmadiysaniz ve man sayfalari da yardimci olamadiysa ozel mail
atin, yardimci olmaya calisayim.

Zafer Berber wrote:

> redhati kurarken oylesine bir hostname ve domain tanimi yaptim
> gel gorki gercek domain ve host tanimi yaptim ama hala hostname olarak
> eskisini goruyor ?
> probleme cozum sunabilecek birileri var mi ?
> /etc/hosts , /etc/hostname /etc/resolv.conf /var/named de db tanimlari
> dogrudur bunlarin disinda bir oneri bekliyorum ?
> unutmadan /proc/sys/kernel/hostname de eski domain gozukuyor dosyayi
> sifirlamama ragmen (birisi burdaki bilgi onemli degil demisti galiba )
> resetlemem de cozum olmadi hala ayni isim
> #hostname
> [...]

/----------------------------------\
|                                  |
|           Altug GUR              |