[LINUX:5369] Re: Redhat CD formati

ahmet@cs.kou.edu.tr
Wed, 21 Apr 1999 11:23:20 +0300 (EET DST)

Merhaba

ftp.sunet.se de Degisik Linux Versiyonlarinin ISO cd image leri var.
Isterseniz onlardan birini cekin direk ISO yu cd ye kaydedin.
Bu arada Redhat 5.9 starbuck surumunu ftp://194.27.72.80/pub/linux a
mirrorladim isteyen ordan cekebilir

Iyi Calismalar

Ahmet Takci