[LINUX:5355] Re: mail

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Wed, 21 Apr 1999 00:20:52 +0300 (EET DST)

"Yahu daha once bu listede birileri bir seyler yaptiydi"
cevaplari icin http://listweb.bilkent.edu.tr/linux adresine basvurmayi
ihtmal etmeyelim. Gerek sirali, gerekse tarama icerisinde tum mesajlar
itina ile akgul hocamizin sistemi sayesinde guzelce arsivlenmekte.
Internette derdimizi ifade etmeyi, mumkun oldugu kadar web adresleri ile
ifade etmeye calisalim. Sevgiyi, saygiyi ve linuxu ihmal etmeden
Internet'in gucunu gorelim, gosterlim.

saygilar.