[LINUX:5334] Re: Php + ODBC

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Tue, 20 Apr 1999 13:03:43 +0300 (EET DST)

On Mon, 19 Apr 1999, Ozgur C. Demir wrote:
> Selamlar,
> sanirim aranizda daha once kullanmis olan vardir, Burak sen bir ara
> bahsediyordun sanirim. Bir NT uzerinde kurulu olan Oracle'a, Linux
> uzerinden Apache+PHP3 ile ulasmaya calisiyorum. Dolayisi ile ODBC
> kullanmam gerekiyor, fakat odbc_connect() function'i parametre olarak
> username ve password alirken , host_addr almiyor... onun yerine DSN
> soruyor,
> soru 1: nedir bu dsn ?
> soru 2: yapmam gerekenler nedir ? ornek code varmi ? :)

Data Source Name falan olabilir mi? Daha once biz NT uzerindeki bir
Oracle'a linux'taki Oracle client destekli php ile baglanip sorgular
yaptik. oracle for linux'u cekip tnsnames.ora'dan bir data source name
tanimlamalisin.

daha sonra bu DSN'e baglanmak uzere username olarak user@DSNname ve
password olarak da uygun sifreyi vermelisin. odbc ile denemedik, digerini
istersen birkac gun once actigimiz php listemize uye ol, arsivlerden cek.

php@hacettepe.edu.tr adresinde liste. uye olmak icin
albatros@hacettepe.edu.tr'a mesaj gondermelisin.

selamlar, sevgiler,
Burak DAYIOGLU
Ag ve Sistem Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088