[LINUX:5308] Re: Expect Script ornekleri

Zafer (fe96320@mobydick.cc.itu.edu.tr)
Mon, 19 Apr 1999 18:36:23 +0300 (EET DST)

linux'ta tcl veya tk ile nasil program yapilir.Nasil calistirilir.
Ornegin TkDesk Dosya programini tk ve tcl ile degistirebiliyorsun.
TkDesk'te disket gorunmuyor onu nasil tcl ve tk ile gordurebilirim.
Bana bilgi gonderin