[LINUX:5280] Re: IP pool ?

ilker Aktuna (ilker@fornet.net.tr)
Mon, 19 Apr 1999 11:00:48 +0300 (EET DST)

Merhaba,
Cevabiniz icin tesekkurler, su anda belirttiginiz adreslerdeki bilgileri
inceliyorum. Anladigim kadari ile bu is icin (Load Balancing icin)
dediginiz gibi bir hardware DNS makinesi gerekiyor , veya Webserver icin
Turbolinux'un urunu gerekiyor. Peki ama ben ya bunu farkli bir server
(web degil) icin kullanacaksam ?
Ya da problemi basitlestirelim, load balancing istemedigimi ,
sadece bir IP down iken digerine requestlerin gitmesini
istedigimi soylersem, bunun icin baska bir cozum onerebilir misiniz ?
DNS ten mi yapilacak, yoksa tamamen bagimsiz bir adreste bir porta
yonlendirilip orada calisan bir server IP-pooldaki makinelerden biri down
oldugunda requesti diger makineye mi yonlendirecek ?
Tesekkurler,
ilker