[LINUX:5276] =?iso-8859-9?Q?RE=3A_=5BLINUX=3A5254=5D_Re=3A_RE=3A_=5BLINUX=3A?=

aunal@tee.com.tr
Mon, 19 Apr 1999 09:10:39 +0300 (EET DST)

Bir email listesini takip etmek icin email adresiniz olmasi yeterli.
Hatta kiralik hatla bagli degilseniz dial up bagli kaldiginiz sureyi
kisa tutmak icin offline da okuyabilirsiniz emaillerinizi. Ama bir
news gurubunu takip edebilmek icin oncelikle hizmet alacaginiz
bir news sunucusu bulmalisiniz. Bu da Turkiye de henuz o kadar kolay degil.
Talip ediyor musunuz bilmem ama gecen hafta inet-tr'de de bu konu
tartisiliyordu. Ben kendi adima su anda bir news sunucusu kullanamamaktayim.

Arslan UNAL
TEE - ESKOM
Bilgi Sistemleri Birimi
aunal@tee.com.tr