[LINUX:5236] Re: mailman problemi

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sat, 17 Apr 1999 12:09:51 +0300 (EET DST)

On Sat, 17 Apr 1999, Doruk Fisek wrote:

> Selam!
>
> Mailman arsivini acip, dosyalari cgi-bin'e yerlestirdikten sonra, program
> calisir hala geliyor fakat gif'ler cikmiyor.
>
> Cgi'i kontrol ettim, readme'lerine falan da baktim ama nerede hatta
> yaptigimi bulamadim. Path'lerde hic sorun yok, buyuk kucuk harf sorunu
> yok, falan filan...
>
> Eski versiyonunu cekip denedim, onda da ayni sorunu yasiyorum.
>
> Nerede yanlis yapiyorum?
>
> Doruk

Mailmani baska yere ozellikle cgi-dizinine kopylamani onermem..
Soyle yap;
mailman ki sanirim sen mmstdo editionu kullaniyorsun onu htdocs yada artik
senin htdoc rootun nerdeyse oraya mailman dizini acarak koy..

access.conf icerisine

<Directory /var/lib/httpd/htdocs/mailman> #Burasi benim document rootum
AllowOverride All
Options FollowSymLinks ExecCGI
order allow,deny
allow from all
</Directory>

gibi bir ekleme yap..
O zaman kesinlikle resimlerde gelir..
iyi calismalar..
dS
Not: Senin sorununun nedeni cgi-bin dizininde sadece execute yetkisi
olmasi baska dosyalara filan erisim soz konusu degil..