[LINUX:5219] Re: X ortaminda renkler

Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Fri, 16 Apr 1999 16:21:46 +0300 (EET DST)

bu da calisti, bir de manuallari okuyunca
xterm -bg black -fg white yazinca da sorun cozuldu..
fakat ikinci bir sorun, bunu calistirmak icin, gene baska bir xterm acmak
lazim:)
bunun icin, eskiden .fvwmrc95 diye bir dosyaya bir seyler yaziyorduk, ama
artik o programi kullanmiyoruz.

su an bir eski versiyonu, fvwm2 kullaniyoruz..

sevgiler!
> nxterm -fn 10x20
> sanirim isinizi gorur kolay gelsin

> Listeden cikmak icin: