[LINUX:5167] RE: yine pop3d sorunu

aunal@tee.com.tr
Thu, 15 Apr 1999 08:31:11 +0300 (EET DST)

listweb.bilkent.edu.tr adresinden bu konu ile ilgili tarama yaparak
cozumleri
bulabilirsiniz. Bu konu daha once defalarca konusuldu. Cozum pop3
programinizi degistirmek. Ama neyle degistireceginizi dedigim gibi
liste arsivini tarayarak bulabilirsiniz.

Arslan UNAL
TEE - ESKOM
Bilgi Sistemleri Birimi
aunal@tee.com.tr