[LINUX:5139] Re: Ynt: Re: Ynt: Re: Xwindow'u disketle baska bir makineden calistirmak.

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 14 Apr 1999 12:50:54 +0300 (EET DST)

On Wed, 14 Apr 1999, derinkaya wrote:

> Harddiski olmayan bir makineden, sadece bir disketle XWindows
> calistirilabiliyor. Ancak nasil yapildigini bilmiyorum. Benim buldugum
> program windows 95/98 altinda calisiyor. Linux'a telnet yapip X'i benim IP
> numarasini vererek
> "kdm -display benim_IP:0"
> baslatiyorum. Daha sonra SuperX'i calistirdigim zaman zaten o x icin bir
> request geldigini soyluyor ve ben ok diyince kde karsima cikiyor. Kurulumu
> oldukca kolay oldu.
>
> Ama hala bir disketle remote olarak linux nasil boot ettirildigini
> [...]
Himm Diskless howto var.. Hic yapmadim .. Ama eger eger Linux boyle
calistirilabiliyorsa X'in de calismasi gerek.. Ama karsiniza soyle bir
sorun cikabilir.. Her makinenin ayri ekran karti olabilir ve onunla ilgili
ayarlama yapmak gerekebilir.. Ama kesin olarak bilemeyecegim.. Onu bir
arastirin.. Yada hepsin ayni tip makineyse sanirim calisma ihtimali var..
Sun Sparc Sistemlerinin boyle calisabildigini duymustum .. Hatta sanirim
bunla ilgili olarak X-Terminal howto diye bir dokuman vardi..
Onlara bir bakin..
iyi calismalar
dS