[LINUX:5116] Re: Ynt: Yeni IRC Sunucusu

ilker Aktuna (ilker@fornet.net.tr)
Tue, 13 Apr 1999 15:26:24 +0300 (EET DST)

Merhaba,
dikkat ederseniz cevap yazmiyorum artik maillere cunku bu konuyu
ozellikle bu listede tartismaktan biktim fakat birsey dikkatimi
cekti, bana yeni linux kullanicisiymisim ve linux'u #linux kanallarindan
ogrenmisim gibi davraniyorsunuz.
> Linux kanallarinin founder leri bilinki bu ulkede linux u ilk kullanan
> kisilerdir. Linux'un sizlere kadar
> yayilmasini ise bu insanlara borclusunuz yadsimayin!!!.
Ben 1994 'den beri linux kullaniyorum
(ilk kullandigim versiyon 0.9x li birseydi...)
Bilginiz olsun. Dediklerinizin cogunubiliyorum, anlayisla karsiladigim
bazi yanlari var fakat, bu sekilde elestiriler yapildigi surece ne
TrIRCNetwork ne de baska bir isimle bir Turk IRC networku yaratmak mumkun
olmayacak.

iyi calismalar,
ilker
(lutfen artik yapmayin. listeyi bosuna oyaliyoruz !!!)