[LINUX:5114] Re: Yeni IRC Sunucusu

Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Tue, 13 Apr 1999 15:10:31 +0300 (EET DST)

-----Original Message-----
From: ilker Aktuna <ilker@fornet.net.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 13 Nisan 1999 Salư 10:48
Subject: [LINUX:5101] Re: Yeni IRC Sunucusu

>Merhaba,
>Bu e-mail'e cavap yazmaya bile gerek gormuyorum, ama yasal olarak cevap

gerek gormuyorum ama iste yaziyorum !!! mu demek istiyorsun madem b i
sorunun var neden kendi onerdigin gibi bizlerin maillerine atmiyorsun bu
maili ??

>hakkim var ve bunu kullanacagim. Aslinda onceki e-mail'imde

hak ? hukuk ?
asagilama hakkini nerden buluyorsun ?

>yazdigim gibi listeye boyle mailler atmaya ve atilmasina karsiyim.

evet prensiplerine sonuna kadar sahip cikman bu iki maili atmandan belli
ucuncuyude goruruz herhalde !!

>Tam anlamiyla bir reklam kavgasi yasiyorsunuz. Ben reklam yapmadim

ben bu listeye 1 senden fazla zamandir uyeyim daha bir kere irc.bilemmne
lafini yazmadim !!

hem zaten ilginc bi durum irc.bilmemne netin surekli update olmasinin ne
alakasi var ki yani reklamla ??

>(diger yapilanlara gore bu hic reklam sayilmaz) sadece bir oneriydi ,

>begenen kullanir. Niye denemektense elestiriyorsunuz ?

birazdan daha iyi anlarsin !!

>Bu da yeni bir server iste, isterseniz kullanirsiniz, istemezseniz

>susarsiniz. Benim amacim /list komutu ile asagidaki gibi bir goruntu elde

evet hepimiz susalim sen bize ne kadar dandik serverler oldugunu isimlerini
vererek acikla bekliyoruz !!

> [...]
>#linux
>#linux-adm
>#linux-kernel
>#linux-ircd
>#linux-httpd
>#linux-sendmail
>#linux-mail
>.
>.
>.
>bu istendigi kadar uzatilabilir.
>Tam anlamiyla, o tanidigim IRCOP'lardan biri gibi davraniyorsunuz, cevap

>verirken duzgun cumle bile kurmaya gerek gormuyorsunuz cunku

duzgun degil cumleler ayni su andaki gibi

ama senin tarzin da duzgun degil ki !!

>sinirlendiniz bir kere, artik digerlerinin onemi yok degil mi ? sadece

>sizin serveriniz onemli ! (mumkun olsada beni listeden /kill etseniz...)

insan kendi nasilsa baskasinida oyle biliyor mantigi bu herhalde ???
>Oyle olsun...

>Log'u sadece rica etmekle kalirsiniz , onemsemedigim olaylarin logunu 2-3

onemsemdiginiz i goruyoruz

>yil elimde tutacak degilim. Serverlariniza 1-1.5 senedir girmiyorum,

1. - 1.5 sendir girmedigin ve bilmedigin bisi hakkinda nasil bu kadar saglam
atabiliyorsun o zaman ??

>girmeye korkuyorum. (2 saat icinde kesinlikle bir IRCop tarafindan /kill

evet demekki bu sozu gecen serverlerde Turkiyenin en cesur 1000 -1500 useri
var :))

>edilecegimi dusunuyorum, ve benim gibi dusunenlerin sayisi hic de az degil)
>
>Bu konuda lutfen artik listeye e-mail gondermeyin, onerimi geri aldim.

evet katiliyorum bundan sonrakileri lutfen bana direk maile cunku bilip
bilmedne konustugun kisiler bizleriz

>Bu ulkede bulunan IRCoplar yuzunden yeni server kurmak ve surdurmek mumkun
>degil anladigim kadari ile. Olayi mafyalastirmislar neredeyse !!!

:))) yeni bi sifatim oldu sanirim !!!

>Yine de ,

>Saygilar,

aynen

>ilker

bunun listeye bu konu ile ilgili son mail olmasi dilegi ile

Cem Kanioz
cem@efes.net.tr