[LINUX:5108] Re: Yeni IRC Sunucusu (fwd)

ilker Aktuna (ilker@fornet.net.tr)
Tue, 13 Apr 1999 13:03:54 +0300 (EET DST)

Asagida , bourne adli arkadasin bana onceden gondermis oldugu maili
listeye gonderiyorum. Neden, sonradan baskalarindan cesaret alarak listeye
de ayni maili (degistirerek) gonderdigini ben anlayamadim.
Anlayan olursa bana da aciklasin lutfen...
Halbuki, ben bu kisisel maili bana ozel olarak gonderdigi icin sevinmistim...

ilker
(bu tartisma artik cok uzadi...)

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 13 Apr 1999 08:45:05 +0300 (EEST)
From: bourne <bourne@holyfire.com>
To: ilker@fornet.net.tr
Subject: Re: [LINUX:5092] Re: Yeni IRC Sunucusu

Simdi,
1- Elestirdigini Ozgur eskiden raksnet'e bagli linklerde ircop'tu , sonuc
olarak sizin bilip bilebileceginizden cok daha iyi bilir ortami.
2-Linux odasinda ben op'um, bir donem ircoptum..
cok uzun zamandir bu oda var ve burda hic bir
zaman bir soru sorana git denmedi sadece yapilan su oldu:
Temel sorulara yani internet'e nasil baglanirim turu sorulara
www.linux.org.tr'den ogrenebilirsiniz turu cevaplar verildi
ve ozelde soru soranlar banlandi
3-Bunlari soyluyorsaniz cok iyi bildiginizi pek sanmiyorum
4-Madem cok karsisiniz bu listede tartismaya neden Ozgur Demir'e ozel mail
atmadiniz?
5-Lutfen listede reklam yapmayin..
Iyi calismalar,
-Can