[LINUX:5104] Re: Yeni IRC Sunucusu

Master of All Evil (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Tue, 13 Apr 1999 12:32:41 +0300 (EET DST)

On Tue, 13 Apr 1999, ilker Aktuna wrote:
> Merhaba,
> Bu e-mail'e cavap yazmaya bile gerek gormuyorum, ama yasal olarak cevap
^^^^^^

yasal hak mi? Tartismanin parcasi olmayi hic mi hic arzu etmiyorum ama;
boylesi yasal haklarin -ne yazik ki- internet uzerinde henuz gecerli
olmadigini animsatmak isterim... :)

> hakkim var ve bunu kullanacagim. Aslinda onceki e-mail'imde
> yazdigim gibi listeye boyle mailler atmaya ve atilmasina karsiyim.

> susarsiniz. Benim amacim /list komutu ile asagidaki gibi bir goruntu elde
> edilmesi (Turkiye'de) : (bunu isteyen olmaz mi aranizdan ?)
> #linux
> #linux-adm
> #linux-kernel
> #linux-ircd
> #linux-httpd
> #linux-sendmail
> #linux-mail

ben isterim de... bu gruplarda birilerinin devamli durmasi lazim mi
sorulara cevap alinabilsin... Irc'deki nacizane bir kac denememde gordugum
kadariyla linux konusunda konusmak isteyenlerin sayisi -turkiye'de- henuz
oldukca az. Bu durumda spesifik olarak linux-xyz'lerde kimsenin durup da,
hadi birileri gelsin de soru sorsun, yardim edeyim diye bekleyecegini
zannetmiyorum...

sevgiler,
Burak DAYIOGLU
Ag ve Sistem Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088