[LINUX:5103] Re: Yeni IRC Sunucusu

bourne (bourne@holyfire.com)
Tue, 13 Apr 1999 12:00:09 +0300 (EET DST)

Simdi,
1- Elestirdigini Ozgur eskiden raksnet'e bagli linklerde ircop'tu , sonuc
olarak sizin bilip bilebileceginizden cok daha iyi bilir ortami.
2-Linux odasinda ben op'um, bir donem ircoptum..
cok uzun zamandir bu oda var ve burda hic bir
zaman bir soru sorana git denmedi sadece yapilan su oldu:
Temel sorulara yani internet'e nasil baglanirim turu sorulara
www.linux.org.tr'den ogrenebilirsiniz turu cevaplar verildi
ve ozelde soru soranlar banlandi
3-Bunlari soyluyorsaniz cok iyi bildiginizi pek sanmiyorum
4-Madem cok karsisiniz bu listede tartismaya neden Ozgur Demir'e ozel mail
atmadiniz?
-Can