[LINUX:5091] Re: Yeni IRC Sunucusu

Ozgur C. Demir (ocd@lords.com)
Tue, 13 Apr 1999 08:41:11 +0300 (EET DST)

On Mon, 12 Apr 1999, ilker Aktuna wrote:

> Merhaba,
> IRC sunucumuza irc.fornet.net.tr adresinden ulasabilirsiniz. Bu sunucu
> uzerinde surekli on-line olan arkadaslarin daha rahat ve hizli bilgi alis
> verisi yapabilecegini dusunuyorum.
> Linux ile ilgili bircok kanal acilip degisik konular tartisilabilir
> dusuncesindeyim, ne yazik ki Turkiye'de hicbir irc serverda bu sekilde
> faydali tartismalar yapilamadi, bakalim bizimkisi nasil olacak.

Yillardir irc.raksnet.com.tr ve irc.marketweb.net.tr uzerindeki #Linux
kanali bu hizmeti yapti (hala devam ediyormu bilemiyorum), halen bu
listede uye olan bazi insanlarinda #Linux la ilk kez bu kanal sayesinde
tanistiginida biliyorum, lutfen bir iddia ile ortaya cikmadan once biraz
arastirin

Ozgur C. Demir
Koc.NET