[LINUX:5072] Re: Xwindow'u disketle baska bir makineden calistirmak.

Oguz ASLANTURk (aslantur@venus.aselsan.com.tr)
Mon, 12 Apr 1999 18:30:19 +0300 (EET DST)

Ayni isi biz yapiyoruz. Windows95 icin X-WinPro adli bir XServer
kullaniyoruz. Bu bir shareware ve kullanim suresi 30 dakika. Her yarim
saatte bir yeniden calistirmaniz gerekiyor. Nereden cektigimizi
hatirlamiyorum ama daha iyilerini de rahatca bulabilirsiniz.
Izledigimiz yol :
Win95 makinede XWinPro->XSession baslatiyorum.
telnet ile linux makineye baglanip sunlari yaziyorum.
export DISPLAY=a.b.c.d:0.0 & (a.b.c.d, XSession baslatilan Win95
makinanin IP numarasi )
wmaker &
boylece wmaker Win95 makinede basliyor. Benzer sekilde
netscape & .. falan yazarak istediginiz herhangi bir programi da
calistirabiliyorsunuz.