[LINUX:5064] Re: cd-copy+acil

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Mon, 12 Apr 1999 16:25:01 +0300 (EET DST)

bu islemi windows ta yaptiysaniz dosya isimlerindeki kucuk / buyuk fark
farkliliklarindan sorun yasamis olabilirsiniz.

Zafer Berber wrote:

> soyle anlatayim orjinal cd yi hdd ye kopyaladim sonra o kopyalari oldugu gibi
> cd ye yazdirdim
> kayit ettigim cdyi deniyeyim dedim cd den boot etmedi boot disketle actim
> kurayim dedim cd yi redhat cd si olarak gormedi
> simdi cd yi cope atayim mi ? yoksa cd deki redhat i bir sekilde kullanmanin
> yolu varmi

> Listeden cikmak icin:
> unsub linux

Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
e-mail : egemen@ergel.nom.tr
	 egemen.ergel@teklan.com.tr
ICQ UIN: 376434
Tel    : 90-212-2821121