[LINUX:5017] Re:tanitim

ONUR KUCUK (okucuk@yahoo.com)
Fri, 9 Apr 1999 23:42:23 +0300 (EET DST)

Acikcasi ben bu fikre katilmiyorum . Ben aylardir aktif olarak listeye
katilmiyorum , sadece gelen mailleri okuyorum . Soracagim sorularin ,
pek cok kez cevaplandigini ve tekrar tekrar baska kullanicilar
tarafindan soruldugunu farkedince boyle bir yonteme basvurdum .
Neredeyse butun sorunlarima cevap buldum, ayrica su an benim icin dert
olmayan pek cok konuda da fikir sahibi oldum . Sizce ben de listeden
silinmeli miyim ?
Bu konuda baska bir yontem kullanilmasini onerecegim , ama benim
aklima acikcasi iyi bir yontem gelmedi . Belli donemlerde kullanicilara
" bu listeye tekrar kaydolmak istiyorum " anlaminda bir mesaj
attirilabilir mi diye dusunuyorum . Mesela 2 ayda bir mail server
herkese " listede devam etmek isterseniz bu mail e reply edin " yazan
bir mail atsa , ve herkes bu mesaj a sadece reply ederek ( subject
belirleyici ozellik olabilir ) liste uyesi olmaya devam etse , mail
server da bu subject li maillari listeye tekrar yollamasa ( kargasa
)diyorum . Reply edemeyenler de bir sure mailla uyarilsa ( olur ya
maillerini kontrol edememis olabilir ) .
Yanliz bu yontem iyi bir yontem olmayabilir . Bazi aksilikler olur da
listeden biri haberi olmadan cikarilirsa bu kisinin hosuna gitmeyebilir
. Ayrica acaba kisiler boyle bir yonteme ne der ?
Bence, bunlara da gerek kalmayabilir . Bu listede ne kadar cok mailin
gidip geldigini herkes biliyor . Bu listeden faydalanmayacak veya
katkisi bulunmayacak kimselerin bu kadar cok maille ugrasmamayi dusunup
kendilerini listeden cikarmaya calisacaklarini dusunuyorum .

Sevgi,Saygi,Sabir,LINUX