[LINUX:5013] Re: cd-copy+acil

Zafer Berber (zafer@prizma.net.tr)
Fri, 9 Apr 1999 13:49:02 +0300 (EET DST)

Devrim SERAL wrote:

> Sadece CD-ROM'dan Boot olmaz..AMa birinci diskle acip Source belirtince
> CD-ROM'dan yukleme yapabilirsiniz..

ben orjinalitesi saglansin diye soylemistim boot disketiyle acip yukledigimde
redhat cd sidir diye uyari veriyor ve kurmuyor

> HDD atip kopyalayinca Boottrab kopyasini almiyor sadece dosya olarak
> kopyalari oluyor. iso9660 kopyalamaniz bisey ifade etmez..
> Sadece Filesystem tipi degisir..
>
> Illede bire bir kopya almak isterseniz o zaman CD to CD kopya yapmanizi
> oneririm.. Boyle olunca CD'den boot edebilir..

writer dan kaynaklanan bir sorun yuzunden birebir kopyalayamiyorum
illa cd den boot etmesin boot disketiyle actiktan sonra cd yi gorsun yeter
onada raziyim
hdd den kopyaladigim cd yi cope mi aticagim ?

not : tacas+ la ilgili bir mail atmis aldin mi ?