[LINUX:4990] Re: RedHat 5.2 installation ( Urgent )

Zafer Berber (zafer@prizma.net.tr)
Thu, 8 Apr 1999 19:32:31 +0300 (EET DST)

disketle actiktan sonra
#fdisk yap sonra linux u kuracagin kismi linux native olarak degistir
t ile secebiliyorsun l ile liste alabilirsin
wq yapip cik sonra setup islemine devam et

kolay gelsin