[LINUX:4988] Re: RedHat 5.2 installation ( Urgent )

Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Thu, 8 Apr 1999 19:21:02 +0300 (EET DST)

--- Fatih Kaan ERDOGAN <fkaan@hotmail.com> wrote:
> Selam,
> Bir cok processi gecebildim nihayet, tesekkurler.
> Ama simdiki
> problemim su;
> Dosta fdisk ile 2.5 GB diski 1.2GB + 600MB + 600MB
> olarak
> formatladim. Boot disketi ile makinayi actim, bir
> kac adimi
> gectikten sonra (keyboard, language,...) Disk Setup
> bolumunde Disk
> Druid secenegini sectim ve onume Current Disk
> Partitions bolumu geldi.
> Burada asagidaki bilgileri aliyorum nasil devam
> [...]

ya valla sen ilk basta hangisini ne yapacagini belirle.
ben de yeniyim ama ben Redhat i kurdum...
Ben ce sole bir sey yap.
ilk basta 100 mb Linux swap(daha fazlasini napcan)
1.25 gb linux native ve digerini Dos yaparsin...
Galiba sen bu fdisk olayini dosla yapmissin..Ki butun partitionlar
dos.....
Neyse Disk Druid te sag da uyguladigin partition un cinsi vardir....Bu
partition 3 cesit.(Genel olarak)
1)Linux native
2)linux swap
3)dos..
Bak ilk basta bu Linux native yapmal icin -------------
diye bir yer var oraya ROOT u simgeleyen / isaretini koyacan ve
Dos ve swap icin bunu yapmana gerek yok......

Boylece partitionlari kurduk..Simdi formatlamaya sira geldi.Zaten sen
bu partitionlari kurunca o kendiliginden gerekli olanlari
formatliyo.....
Ayrica bence en baba Linux redhat...Basit yani...
SAYGILAR......

===
Omer Faruk Sen : ofsen@yahoo.com
ofsen@hotmail.com