[LINUX:4965] Re: shadow+tacacs

Master of All Evil (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 8 Apr 1999 09:27:08 +0300 (EET DST)

On Wed, 7 Apr 1999, Zafer wrote:
> tesekkur pwconv isi halletti ; her user ekledigimizde bu islemi
> yapmiyacagiz heralde.
> meraktan redhat neden boyle bir komuta gerek duydu default olarak
> kendisi yapmadi ?
> tacacs kullanan var mi pam tacacs duydum programlarin farklari ne
> birde router olmadan herhangi bir sekilde test etme olasiligi var mi ?
> kolaygelsin

tacacs'la pam tacacs'in farki, pam'li olanin pam destegini kullanabilen
esnek mimarisi. pam tacacs'i kullanmanizin daha uygun olacagini
dusunuyorum.

router olmadan nasil denersiniz sorusuna uygun bir cevap bilmiyorum.
radius kullaniyorum, radius istemcilerini bulmak kolay. tacacs icin de
istemci bulmak mumkun olmali, tacacs ile en azindan deneme istemcisi
geliyor olmali...

selamlar,
Burak DAYIOGLU
Ag ve Sistem Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088