[LINUX:4964] Re: bizim dns

Master of All Evil (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 8 Apr 1999 09:21:32 +0300 (EET DST)

On Wed, 7 Apr 1999, Baris SiMSEK wrote:
> Burak Bey,
> Gecenlerde de ayni seyi benim de katildigim linux'le alakali
> calismalarin sonucunu bildirirken de soylediniz. Yani yapilacak cok is
> oldugunu. ne gibi isler oldgunu daha acik yazarsaniz size yardimci olacak
> pek cok insanin olacagini tahmin ediyorum. saygilar..
> - barI$ -

su an en onemli sorunumuz web sitesinin guncel tutulmasi... cok is var,
sIkca yeni dokuman uretip webe eklememiz lazim. bugunku kotu hali ile bile
oldukca ciddi ziyaretcimiz var. Web ziyaretcilerimize iliskin bilgileri
www.linux.org.tr/logs/ dizininden edinebilirsiniz.

selamlar, sevgiler,
Burak DAYIOGLU
Ag ve Sistem Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088