[LINUX:4947] Re: mini network

Baris SiMSEK (simsekb@ceng.ktu.edu.tr)
Wed, 7 Apr 1999 15:02:06 +0300 (EET DST)

Ethernetleri taniyor. Cunku modprobe ile hemen taniyor. IRQ sunu
da buluyor. Zaten ethernetler NE2000 uyumlu. Sorun ifconfig'te zannedersem
Bu ayarlari daha once tavsiye edilen ve yardimlarda yazan sekilde yaptim.
Hatta butun kombinasyonlari denedim. Ama olmadi. Baska ne sorun olabilir.

- barI$ -