[LINUX:4908] Re: Ynt: bnc - utp kablo

Alchemist The GREAT (altug@likom.com.tr)
Tue, 6 Apr 1999 10:23:54 +0300 (EET DST)

Realtek ama hangi chipset.

Realtek'in en cok surumu olan iki chipset'i var. 8019 ve 8029AS.
8019'lari bilmiyorum ama 8029AS kartlarin Linux icin suruculerý mevcut.
Eger kartla birlikte gelen disketlerde yoksa,

http://www.realtek.com.tw/cn/cn.html

adresinden surucu disketinin son surumunu cekebilirsiniz.

Disketteki (maalesef yalnizca DOS'da calisan) setup utility ile
sisteminizde monteli olan kartin hem hangi portu kullandigini ogrenip
set edebilirsiniz, hem de isterseniz kullandigi IRQ ve IOBASE
degerlerini ogrendikten sonra bu parametreleri Lilo.conf dosyasinda
kullanip kartinizi tanitabilirsiniz.

Iyi calismalar,

Ozgur Akan wrote:

> 10 megabitlik Realtek