[LINUX:4875] Re: Firewall kurulumunda router.

Ozgur C. Demir (ocd@lords.com)
Mon, 5 Apr 1999 09:36:18 +0300 (EET DST)

On Mon, 5 Apr 1999, Mustafa Binatli wrote:

> Selam, ben ozel bir sirkette 130 bilgisayarlik bir agin onune Linux
> Firewall kurmak istiyorum. Bunun icin cift ethernetli bir makine
> hazirladim. Daha once bir routerimiz, leasedline'miz ve leasedline
> modemimiz vardi. (hala var :) ). Ag icinde fake ip numaralari
> kullaniyoruz fakat bize register edilmis 15 adet legal ip adresimiz de
> var. Simdi, routerimizda cift ip var. Icte fake dedigim ip'lerden biri
> dista ise legal ip tanimli. Ben bu hazirladigim linux'ta ethernetlerin
> birine (ice yani aga gidene fake ip veriyorum, digerine yani world
> [...]

Linux (firewall) un default gateway ini router olarak belirtin, router
adreslerinde hic degisiklik yapmaniza gerek yok...

icerideki mkn lerin gateway adreslerini ise (eskiden router i gosteriyor
olmali) firewall makinaniz yapin..

Ozgur C. Demir
Koc.NET