[LINUX:4854] Re: named named.conf dosyasini ariyor.

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sun, 4 Apr 1999 11:23:09 +0300 (EET DST)

On Sun, 4 Apr 1999, Taner TANRISEVER wrote:

> daha önce kurulu olan linux göçtügü (Hard disk problemi nedeniyle)için ayni
> makinaya sifirdan Linux 2.0.30 kurdum. Eski konfigürasyon dosyalarini
> yerine koydum. komut satirina
> named
> yazdigimda
>
> can't open '/etc/named.conf'
>
> mesaji aliyorum. boyle bir dosya aslinda hic yok ....
> probblemi nasil cozebilirim.
> Simdiden ilgilenenlere tesekkurler.
>

> NOT : Bir önceki mailde bir kopyalama hatasini mesaji gönderip kendim alinca
> fark ettim. bir önceki mesajdaki fazlaliklar için afedersiniz. Ekstra bir
> [...]
Sorun cok acik ..!!
named daemonu named.conf dosyasini acamiyor!!! Daha onceden yuklediginiz
makinede ya bu dosya vardi yada siz named kullanmamissinizdir.. Bu arada
Kurdugunuz Linux surumu eskiye benziyor mumkunse daha yeni surumler
kurun(Eger onemli gorevler yuklenecekse) ..
Bu arada sanirim ftp.tef.gazi.edu.tr/pub/yardim icinde eski named.boot
dosyanizi named.conf ceviren named-bootconf.pl dosyasi var onu cekip
kullanabilirsiniz..
iyi calismalar..
dS