[LINUX:4823] RE: pop3d hatasi

aunal@tee.com.tr
Fri, 2 Apr 1999 13:51:28 +0300 (EET DST)

pop3 programını degistirdiginizde duzeliyor. Benzer problemi
ben de yasamis ve pop3 'u degistirerek kutulmustum. Uzerinden
uzun zaman gectigi icin hangi programla degistirmistigim
gibi detaylari ne yazikki burdan size yazamayacagim. Ama
bu konu bu listede birkac kez konusuldu. Belki eski maillere
bakip cozumu bulabilirsiniz.
Iyi calismalar.

Arslan