[LINUX:4815] Re: tanıtım

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Fri, 2 Apr 1999 10:58:06 +0300 (EET DST)

bende linux un oturmadigi olayina katilmiyorum devam li gelistiriliyor
olmasi oturmamis imaji vermis size sanirim benim cok zevk alarak ve
sorunsuz calistigim tek os bir nt yi dusunun hayir oturmak ve oturmammak
tan bahsediyosak tabii

Ozan Ozkara
AGB Anadolu A.S
Unix and App.Sw Administrator.