[LINUX:4810] =?iso-8859-9?Q?Re:_=5BLINUX:4808=5D_tan=FDt=FDm?=

memory (mehmetkz@atlas.net.tr)
Fri, 2 Apr 1999 00:27:08 +0300 (EET DST)

bu liste benim değil ama yaklasik, 6-7 aydir kullaniyorum kuranlara ve
calisir vaziyette kalmasini saglayanlara tesekkur ederim.
Senin bahsettigin kullanici sayisi nekadar bilemiyorum, teknik olarak
bir engel yoksa bence daha cok insanin buradan faydalanmasi daha iyi olur.
Kimbilir henuz linuxla tanismamis arkadaslarimiz arasinda ne Torvalds'lar
vardir ?
memory
-----Original Message-----
From: ismail cem <icem@freemail.com.au>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 01 Nisan 1999 Perşembe 21:54
Subject: [LINUX:4808] tanıtım

>Selam cesur Linux kullanıcıları.
>
>Herkezin bildiği gibi Linux henüz tam oturmamış ve sorunlu bir sistem.
Hazırladığım Web sayfamda ( http://members.xoom.com/i_cem ) Linux tan
bahsettim ve soru yağmuruna tutuldum. Maalesef bende yeniyim ve soruların
bir çoğunu yanıtlayamıyorum. Herkezin derdi ortak bir platformda sorularına
cevap bulmak. Tabiiki Linux.org.tr' a bir link koydum fakat kullanıcıların
çoğunluğu araştırmadan hoşlanmıyor. Bu yüzden "Sub Linux v.s.." olayınıda
eklemeyi düşünüyorum. Fakat bu pek hayırlı olmayabilir, birde sizlere
sorayım dedim. Server bunu kaldırabilirmi? şu anki rahatlığı yaşaya
bilirmiyiz? Hızdan kaybımız olurmu? Binbir zahmetle Linux hakkında kitap
yazan arkadaşlara haksızlık olmazmı? sizden bir öneri bekliyorum.