[LINUX:4803] Re: Kernel 2.2.x

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Thu, 1 Apr 1999 11:03:44 +0300 (EET DST)

ya benim basima bir sey geldi 2.2.4 u derliyemedim 2.2.5 sonra ayni
ayarlari 2.2.5 de yapinca her sey duzleldi ama 2.2.4 un sanki processor
codelarinin bulundugu yerde bir sorun var sanki bilemiyorum cunku daha
once ben linux ta processor u yanlis sectigim zaman takildigi yerde
calikdi cunku ama 2.2.5 sakir sakir calisiyo

Ozan Ozkara
AGB Anadolu A.S
Unix and App.Sw Administrator.