[LINUX:4787] Re: 2.2.1

Semih Hazar (e9801050@students.yeditepe.edu.tr)
Tue, 30 Mar 1999 22:34:01 +0300 (EET DST)

ifconfig dediginde ppp bagdastırıcısını gorebiliyor musun ?
eger goruyosan sorun yoktur buyuk ihtimalle.
bi de 2.2.0 kerneli yukledigimde bende de bi sorun vardi. yeni kernel de
pppd ye bir patch yapilmasi gerekiyormus onu yaptigimda bi sorun
kalmadi...
ya pppd'nin yeni versiyonunu indir ya da patch yap.kernel kodunun
documanlar kısmında bi yerlerde var patch hakkinda bilgi
(.../linux/Documentation/networking/ppp.txt idi galiba.)

Semih Hazar, hazard