[LINUX:4774] Re: Ynt: Hangi Kitap?

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Mon, 29 Mar 1999 17:48:07 +0300 (EET DST)

Date: Mon, 29 Mar 1999 17:48:07 +0300 (EET DST)
From: Ozan Ozkara <ozan@lords.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4774] Re: Ynt: Hangi Kitap?

bilemiyorum linuxla ilgili cok alternatifin var turkce istiyosan benim
gordugum tek bir kitap var oda gorkemin kitabi (gorekem cetin) onun
disinda bence ingilizce bir kitap al ben osborne nun linux kitabi cok hos
biraz kalin ama guzel faydali bir kitap ama listeyi takip ederekte bir cok
sey ogrenebilirsin

Ozan Ozkara
AGB Anadolu A.S
Unix and App.Sw Administrator.