[LINUX:4771] apache.....?

Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Mon, 29 Mar 1999 14:50:47 +0300 (EET DST)

Date: Mon, 29 Mar 1999 14:50:47 +0300 (EET DST)
From: Omer Faruk Sen <ofsenlinux@yahoo.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4771] apache.....?

Selam arkadaslar..Aslinda benim amacim farkli bir bug i
rapor etmek aslinda olay bir bug degil ama nereye basvuracagimi
bilemedim...sizin aranizdan bilen varsa yardim edin de iletelim su
hatayi.
Aslinda hata su.Yani download hatasi...
http://apache.bilkent.edu.tr/dist/ den ben apache nin windows
versiyonunu download etmek icin tikladigimda
hersey iyi ama download eince install programini calistirinca hata
veriyo..normalde program 2,9 mb falan.ama ben oradan ancak
(http://apache.bilkent.edu.tr/dist/apache_1_3_6_win32.exe)1.244 mb
download edebildim ve bunu 3 defa yaptim ama ayni sonuc......
Bunu nereye bildirecemi bilemedim ve buraya mesaj atiyom....Arkadaslar
ilgilenirler.