[LINUX:4763] Hangi Kitap?

Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Mon, 29 Mar 1999 11:33:41 +0300 (EET DST)

Date: Mon, 29 Mar 1999 11:33:41 +0300 (EET DST)
From: Omer Faruk Sen <ofsenlinux@yahoo.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4763] Hangi Kitap?

Saygilar;
Herkesin bayramini kutlarim..Benim bir problemim var.
Ben daha bu Linux te yeniyim ama azimle ogrenmeye calisiyorum tabi toplu
bir kaynak olmadan olmuyor inanin.Ozellikle redhat ve linux.org.tr yi
talan etmeye calistim ama yinede insan bir kitap aryiyor.
Arkasdaslardan ricam(ozellikle boyle kitaplari karistirmis olanlar)bana
kitap tavsiye etsinler..Simdilik bu kitabin Turkce olmasi
trercihimdir.Ayrica bu yeni cikan kernellarla alakali bir
kitap.......ACABA BU YENI CIKAN KERNEL LARLA ESKILERI ARASINDA NE GIBI
FARKLILIKLAR VAR?MESELA KOMUTLAR FARKLILIKLAR VA MI?
Neyse yardimci olan arkadaslara tessekurler..

Ayrica duydugum bir habere Linux olayini Windows Linus
ten satin almis bu ne kadar dogru......Bu konuyla alakali bir sayfa
vami?_