[LINUX:4758] Re: Yeni Linux ve FreeBSD listeleri

ahmet aksoy (ahmetax@yahoo.com)
Mon, 29 Mar 1999 02:16:00 +0300 (EET DST)

Date: Mon, 29 Mar 1999 02:16:00 +0300 (EET DST)
From: ahmet aksoy <ahmetax@yahoo.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4758] Re: Yeni Linux ve FreeBSD listeleri

--- Umit KEPOGLU <ukepoglu@firat.edu.tr> wrote:
> Bilgisayarimda Win95 kullaniyorum. Ęki hard diskim
> var.
> C: 2.5 gb, D: 1.2 gb. Ben D uzerinde slackware
> yukleme calistim.
> Once boot ve root disketleri hazirladim. Bilgisayari
> bunlarla actim.
> Daha sonra D uzerinde fdisk ile hda22 linux native,
> hda23 linux swap ve
> hda24 linux native
> partitionlarini actim ve w ile kaydettim.
-----kesildi---------------
hda 1. diski gOsterir. Sen, yanlISlIkla C: Uzerinde
yeni partitionlar yaratmIS olabilirsin.
Oncelikle D: sUrUcUndeki (yani /dev/hdb Uzerindeki) DOS
veya Windows partition'larInI silmen gerekiyor. Sonra,
yeni bOlUmleri tanItabilirsin. hda22,hda23 gibi isimler
ilk diskin 22 ve 23. bOlUmlerini ifade ediyor. Burada
da bir yanlISlIk var gibi. BOlUmlerin boyutuna dikkat
ettin mi?
fdisk'e girdikten sonra p komutuyla aldIGIn karSIlIGI
bize gOnderirsen, daha kolay yorum yapabiliriz.
Kolay gelsin.
ax